Home Ce am mai aflat Seminte, satietate, slabit

Seminte, satietate, slabit

by Andra

Decorul de mango si kiwi este ales pentru culorile atragatoare, valoarea platingului, fiind data de minusculele seminte de in, ideale cand vrei sa slabesti.

Praful de seminte de in contine proteina vegetala, regulator de estrogen,  vitamine din complexul B, vitamina E, fier, calciu, potasiu, zinc şi seleniu, acizi grasi. E plin de fibre si antioxidanti si contine lignina, o substanta cautata in alimentatie pentru ca are puterea sa neutralizeze radicalii liberi din organism, fiind un adevarat scut impotriva imbolnavirilor.

Decor de mango si kiwi langa seminte de in

In 10 grame de seminte macinate peste fructe, am adaugat 4 grame de lipide (grasimi bune), 2 grame de proteine si 3 grame de carbohidrati, continute in 50 kcalorii. Rezulta un raport bun in amestec cu fructele de décor.

In compozitia acestor seminte exista un nivel ridicat de substante mucilaginoase, un fel de gel solubil in apa ce faciliteaza trecerea prin tractul digestiv fara a fi digerate. Rolul acestuia este ca pastreaza un timp mai indelungat mancarea in stomac, ceea ce ajuta la cresterea absorbtiei nutritive si ofera o senzatie de satietate. Pentru ca fibrele din semintele de in nu pot fi descompuse in tractul digestiv, unele din caloriile pe care le detin, nu pot fi absorbite.

Propunerea mea este cu semintele macinate, inainte de a le presara peste fructe. Inca  se considera ca sucurile noastre gastrice nu reuşesc să spargă învelişul tare al seminţelor, astfel ca ele se elimina asa cum au fost consumate. Iar eu am vrut pentru astazi, o portie completa de carbohidrati (mai ales din fructe), proteine si lipide (mai ales din semintele minuscule).

You may also like

Leave a Comment