Home Ce am mai gătit Pizza pentru pofta de slabit

Pizza pentru pofta de slabit

by Andra

Cand ti-e pofta de pizza, nu o poti inlocui cu altceva. Daca poti face astfel incat sa fie cat mai aproape de gustul celei din Italia, merita efortul sa aplici niste trucuri pentru a putea manca cu senzatia ca e mai sanatoasa decat la orice pizzerie din oras. O faci in casa, cu o reteta de blat italian, pui ingrediente in combinatiile recomandate in nutritie si astfel iti poti propune sa nu te abtii de la acest fel de mancare, despre care scrie peste tot ca ingrasa.

Sigur ca are blat, adica 2 cani de faina cu o cana de apa, drojdie cat o nuca mica, amestecata cu un praf de zahar (atat, doar o jumatate de lingurita), un praf de sare si 2 linguri de ulei. Pentru ce o face ca la Roma, pui o lingurita de oregano sau o ingurita de busuioc.

Amesteci aluatul macar 20 minute, pentru a deveni aerat. Iese perfect daca faina e amestec din cea de grau tip 650 si secara (maxim 30% din amestec). Creste cam intr-o ora si te apuci de intins in vreo 2 tavi medii ca marime, in care pui doar hartie de copt. Nu pui ulei, ceea ce garanteaza stilul napoletan. Ungi blatul cu un sos de rosii sau de ardei dar nu mai mult de un borcan de 400 grame in ambele tavi.

Si acum combinatiile sanatoase, care respecta regulile din nutritie: somon, ceapa rosie si broccoli. Doar 3 ingrediente, pentru ca altfel nu e italiana. Important e sa nu amesteci gusturile.

Cuptorul sa fie preincalzit si temperatura de coacere sa fie macar la 200 grade Celsius. Se face in vreo 30 minute.

Se mananca rece la fel de bine rece ca si calda. Si asta te ajuta sa n-o mananci pe toata odata.

You may also like

Leave a Comment